Åsnan i magen

"Operation" vändning gick inte alls så bra, fröken inne i magen ville inte alls som läkaren och ligger kvar stadigt som hon legat ett tag nu! Så jag har en bokad tid för barn, det ni! Det känns ganska så smidigt att veta att kl 10 den 7 januari ska jag vara på förlossningen och få min bebis en stund senare, haha! helt sjukt att man kan få en tid sådär men så är det ju med snitt!

Dock käner jag mig lite kluven, i och med att bebisen inte är fixerad så kan hon fortfarande vända sin "rätt" och då blir det inte snitt utan vaginalt, ååååh! varför måste hon vara så jobbig redan =( Jag hoppas dock att hon inte vänder sig för jag har redan börjar ställa in mig på att "hämta" ut bebis den 7 januari, ja menar kommer jag igång tidigare får jag ju fortfarande snitt ändå, så det oroar jag mig inte för.

Det känns faktiskt ganska så lyxigt att veta att jag inte behöver "töja" ut hela min härlighet och få massor med sprikor och bristinigar inne i min snippa, dock vet jag ju att jag kommer "äckla" som alla andra och antagligen ha mossor med andra problem bara för de har skurit i mig itället. Men jaja, så ligger det till på den fronten och jag känner mig ändå ganska så nöjd, Carl tyckte det vara lite som att åka och köpa katt, haha!

Nu ska jag passa på att njuta vidare av min lediga (jaja lediga är jag inte direkt) dag och ta mig ett bad och en ordentlig skrubb för i dag ska jag på Lucia i Sanhult på min praktik, så jag vill ju inte direkt lukta sjukhus och ha slibbigt hår...

Tjintjong!


Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Är nog inte stor chans/risk att hon vänder sig rätt :P

2008-12-11 @ 13:55:51
URL: http://blackwinged.bloggspace.se
Postat av: Cicci

Det kommer gå så bra tjejen!Skönt med ett datum, slipper man gå hemma och omkring och undra när det ska hända....jag vill oxå få en tid..fast kanske inte till kejsarsnitt menigångsättning =)kram

2008-12-12 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0