God Jul!

God Jul till er alla som läser min blogg!
Jag och Carl firade lille´julafton igår kväll och gav varandra varsitt litet paket (carl fick två, dem var så små).
Jag fick ett par snögubbe-örhängen jag kan ha ikväll =) och Carl fick ett cl mått så han kan börja blanda drinkar ur vår fina drikbok vi fått av Amalia, sedan fick han en grillpincett ocskå (höhö, låter la inte så kul men det var fiiiin) och idag bara för jag inte kan hålla mig fick han en stickad tröja =)
Igår fick jag eller rättare sagt bebisen också paket av min vän Stella går en konstlinje för tillfället och håller på mycket med keamik, hade faktiskt ingen aninig att man kunde göra så mycket snygg...man har ju sina fördommar om tanter som sitter och drejar och gör fula svängda skålar...nja inte så snyggt kanske när alla skålar ser likabana ut men Stellas saker var allt annat än tantskåla, haha!

Vid 1 komma min pappa och hämtar oss, Vi ska ju fira jul med min familj i år och jag är typ så nerväs så jag dööör. Det är nämligen första julen Carl är med och med min hetsiga familj så blir inte riktigt julen som alla folk är vana vid....
Lugn och ro är inget man direkt får...

Lika bra att jag börjar göra mig iordning så jag kan vila och ta det lite lugnt innan hetsen för mat och juklappar startar....
Förresten byrån är färdigmålad torr och luftad! Nu äntligen kan jag börja fixa iordning bebisenrum och lägga alla saker på plats så de inte bara står i kassar överallt!

Tjingeling och God Jul!



 


haha! god jul med världens finaste julkort! (inte allt för allvarligt...)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0