Gravid man och kväll


tre veckor kvar idag...undrar om det blir tidigare ändå?

Nu är det kväll, jag har hunnit med mycket idag. Allt är tvättat och lägenheten damsugen, toaletten är storstädad och resten får jag ta imorgon. Underligt att man kan handla så mycket onödnigt som man inte ska ha, idag köpte jag gröt, saftsoppa, julmust, kakor, mjölk och...handkräm. Jag skulle köpa diskmedel, kattmat och handkräm men nja, det viktiga glömde jag i sugets stund!

Nu ska jag kika på den gravida manen på Kanal 5, ja alltså jag förstår inte uppståndelsen egenligen i och med att han är en kvinna från början...fast jag måste erkänna att han är liiiite störd som först vill bli man men ändå vill ha kvar "allt" sitt kvinnliga för att kunna skaffa barn och föda och hela den grejen, då vill man la inte bli man fult ut eller?
Underligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0