jag vill HEEM!



Jag är barnvakt idag, eller ja...barnvakt? är man det åt en 12 ½ åring? Knappast. Jag sitter vid datorn och fixar de sista inlämningsuppgifterna till skolan och han spelat ett NintendoDS spel han köpte när i var i stan nyss. Anledningen till att jag vill hem är för jag får abstinens besvär när jag inte få träffa Carl, morgonen räknar inte för då halvsover jag och har ingen möjlighet att se honom och ha en konversation + att han lagar så jävla god mat så man skulle kunna dö! Varje helg slänger han ihop något lite "roligare" som vi kan äta, (bilden ovan är kött och potatis! Ja potatis! få dem till att stå så ni!) jaja, det får bli en annan dag eller kväll.

I morgon ska jag ha FEST! jävlar alltså, Ponny fyllde 22 år i torsdags och imorgon smäller det, Lina och Cornelia + jag ska sitta och dricka drinkar och vara allmänt tjejiga och skit dryga och dem ska vara fulla... bli kanske till och med lite utgång om för min del om ag orkar, känns kul att komma ut en sista gång innan bebisen kommer och vara lite extra partysnygg och dansa! Ja, orkar jag så jävlar!

Nu åter till de sista uppgifterna. Jag är å dålig på att avsluta mina uppgifter, tänk om någon kunde komma hit och da säga - Akta på dig! jag gör resten! tänk inte på det du! då hade livet vart 100 idag iställer för typ 80...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0