Ojoj!

Mycket som händer, men ändå inte!

Fortfarande ingen dator som funderar så nu sitter jag hemma hos mina föräldrar vid min lillebrors dator och bloggar, kikar alla olika mail man har + facebook och bilddagboken. Anton (min lillebror) sitter i sin säng och kollar på Family Gay och dricker varmchoklad och käkar kakor, jävlar vad han smackar! åååh, jag hatar honom just nu! smacksmack! Jag kan fan hitta saker hos alla som stör mig, för jag är perfekt!


Det är i alla fall skit jobbigt att inte ha någon dator, nr. 1 skolan typ kräver att man har det, har du det inte så... synd för dig typ! och ja, jag är beroende av att kolla mina grejer typ en miljon gånger på dag + att jag skulle vilja blogga mer och få i ordning min blogg (Anna har tipsat mig om och duktig tjej men vad ska jag göra jag kan ju inte blogga ändå så känns onödigt att prioritera det JUST nu)

Skolan går bra... eller ja, det går bra för att vara för mig, jag ligger bara efter med 1 sak från förra kursen och den sket jag faktiskt i! Jag vill inte gå i skolan jag vill vara hemma och göra ordning bebisrum + saker, såsom att tvätta, vika och puffa!


Jag vet vad jag ska få för bebis förresten, igår så var jag i Göteborg och kikade och mitt barn har ett KÖÖÖÖN som jag vet om, det är praktiskt ,och snyggt blir det när man kan köpa kläder till bebisen istället för alla vit/beige saker som säljs. Nu blir det bara färgfrägfärg!

Bebisens uppskattade vikt var nu ca 924 gram, ja nästan 1 kg, den ska alltså bli typ massor med större och den har ju tid för det är 3 månader (exakt) kvart till beräknat förlossningsdatum. Grattis till mig och bebisen (+ Carl). Tror fortfarande att en av de lång tråkigaste sakerna jag gjort är att vara gravid, jag vill ha bebisen nunuNU! Det tar sån tid alltså, men snart!


Nästa vecka ska jag ju på praktik och träffa massor med barn som säker kommer fråga varför jag är tjock eller något i den stilen, vad ska jag säga om de frågar hur ett barn blir till....?! - Jo men fråga din mamma! så säger jag nog då, eller hahahaha! (ursäkta) - Jo, man "älskar" typ, pojkarna stoppar snoppen i flickans snippa! hahaha Neeeej, klart jag inte skulle göra men samtidigt skulle jag inte säga att man kramas jättehårt, jag var livrädd när jag var liten att jag var med barn när min kusin kramade mig hårt... tur att det är så för då hade man ju haft typ tusen barn.(nu fiser han också utan att uräkta sig)(lillebror alltså) Gud vad jag är lättretlig och gråtig, detta var faktiskt jag idag: Tv (oprah), glass (ben and jerry) och massor med gråt! sååå tragiskt.


Njae, nu orkar jag inte mera måste ju ta mig hem till förbannade Göta också och bussarna går ju som skräp på kvällarna! Undrar om jag ska låna mammas cykel?


Kommentarer
Postat av: keffanna

ohoho, vad kul att kollaa könet, blir super nyfiken nu!!

2008-10-09 @ 02:14:00
URL: http://fikasugen.blogg.se/
Postat av: Stella

Jaaa...jag med. GIEF INFO!

2008-10-15 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0