Tajhora

Jag tycker det är skitjobbigt att blogga! (så varför gör jag det) Datorn är fortfarande paj, nu finns den inte ens hemma och jag vet inte när jag får tillbaka den och om det ens kommer att FUNKA då! Vad ska jag göra då? Typ hela kursen i skolan hänger på att jag har dator nu! Jag vill inte sitta i skolan från 8-20 för att jobba med olika skolarbeten! NEEEEEEEEJ TACK! 

Veckan som gått nu har jag haft VFU (praktik) ute i Sandhult, det är typ i skogen eller ja... på landet, haha! Barnen pratar till och med lite bonnit! Många av barnen är mycket fascinerade över att det ligger en bebis i magen, WOW liksom! Jag har fått kommentarer vare dag om att OJ vad tjock du är idag fröken!

Jaaa, så mycket tjockare än jag varigår är jag nog inte, hehehe, har jag fått skratta med lite fast egentligen har jag lust att säga, jo men jag har inte bajsat på 3 dagar så att magen är uppsvälld =(

Men så fort man säger bajs i en barngrupp med 6-åringar på lägger dem sig krampaktigt på golvet och skrattar ihjäl sig bara för fröken sa bajs! Men nu är veckan över och det ska bli skönt med helg och få andas ut lite och -koppla av från allt skrik och gap, jag ska tillbaka v. 47-49 och det ska faktiskt bli skit skoj, har aldrig varit på en bättre VFU-plats än denna.


Förövrigt så jag mest bott i Sandhult den sista veckan, och i Sandhult händer det typ NOLL grejer, mest action blev det när Connes katter började slåss med varandra, roligt! Sedan undrar jag över en sak, varför ljuger man? Varför ljuger killar? Är det bara för att liksom slippa tjafs eller? Fattar dem inte att när man får reda på ljuget eller ja... så blir det bara värre, då blir det dubbelt med tjat och skrik! NAE, killar är ju lite efter det vet man ju som tjej och har liksom alltid vetat, stackarna!


Haha, måste bara berätta om ett kille på förskolan som skrek TAJHORA igår rakt ut i klassrummet, stackarna skulle säga TjaHorna, haha!


Tjing, skriver nog lite senare igen.


Kommentarer
Postat av: Lulu

Tja, ville bara säga grattis till graviditeten :D



Sandhult? Där bodde jag i hus innan jag flyttade till Norrby. Tror mina äldre syskon fick spasmer av att bo där faktiskt, fast när man är liten var man ju ute med de andra ungarna och lekte.



Ha det!/Luiza

2008-10-17 @ 21:54:16
URL: http://luluscastle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0