Bara massor med strunt

Grattis Bärry till dina 25 hela veckor idag!

Jag har ny frisyr, pottfrilla kallar Carl det, JÄTTESNYGG kallar jag det! (ska lägga upp en bild när jag orkar...)
Veckan har inte bjussat på så mycket roligt, förutom att vi hämtade vår vagn i onsdags! Ja herregud vad fin den är alltså!
Vi vill vi bara en en bebis att stoppa i den så vi kan köra runt, någon som vill låna ut sin bebis en liten stund eller?

Igår hade jag ont i magen, en lätt sträckning + att beben låg bara på den sidan och skulle envisas om att trycka upp precis där det gjorde som mest ont! Bajs unge!
Jag ringde i alla fall MVC och hon frågade om jag bajsade som jag skulle...tänkte säga ja! ungefär 100ggr om dagen! hahah, och idag har jag pruttat sånna pruttar så man skulle kunna tro att jag var helt förslappad, priffffffffffffffff!

Nej, orkar inte skriva mer skit nu, ska ner till stan med lillbrorsan det är ju höstmarknad idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0