Dag 3 utan Carl

Den här eviga städningen va! Det är redan onsdag och det tycks bara bli värre och värre hemma ju mer jag "städar"!
Jag börjar helt enkelt på fel ställen, man kan INTE rensa skåp och garderober när man har 4 högar ren tvätt,  "gör" dammigt och saker överallt!
Så idag har vi bara varit hemma och försökt ta tag i problemen, gick sådär! Hur svårt kan det vara att bara ta fram dammsugaren och suga upp dammet och skiten kan man ju tycka, det är visst jättesvårt!
Vi (jag) har i alla fall förberett för sugning i morgon...DAMMSUGNING alltså!

Min lillebror kom hit idag, jag lurade hit honom så jag skulle få lite sällskap nu när Carl inte är hemma. Eva var uppe en lite sväng idag ocskå, hon gav Tyra en namnsdags presten! JAAA! Tyra hade namnsdag igår den 28/4!
Grattis min mitt lilla skräp i efterskott!
Annars har dagen varit ganska så tråkig, mina kakor är slut så...jag menar vad ska jag äta nu?


Tyra mumsar på sin present

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0