Fest för Tyra!

Nu har vi bestämt oss, det blir en Tyra fest istället för dop. Eller ja jo, istället. Vi har inte kommit fram till hur det ska bli riktigt än men det lutar åt en picknick i sommar någon gång. Nu gäller det bara att kika lite på hur självaste festan skall vara, var den ska vara och vad faddrarnas uppdrag kommer att bli. Vi ska skriva egna fadderbrev nämligen (har nog jag mer eller mindre bestämt).
Åh! Det ska bli så himla kul, planeraplaneraplanera! vilka ska man bjuda? vad ska man bjuda på? när ska det vara? hur ska inbjudningskorten se ut? vad ska Tyra ha på sig?
Många frågor minnsan, det kommer nog att skrivas många listor! Jag tror (om jag orkar, höhö) att jag ska göra ett försök till egna inbjudningskort, kan ju bli spännande när jag ska pyssla, jag vet någon som inte kommer bli så glad, ha! Jag LOVAR redan nu att städa efter mig! Tyras klädsel då? Ska hon ha en vanlig sommarklänning eller en dopklänning som är en släkttradition på Carls sida (många bebisar som haft den)? Jag skulle nog vilja att hon hade klänningen, vi får se helt enkelt. Mat biten lämnar jag helt klart åt Carl, han ska ju bli kock så det känns ju ganska passande att han får ta hand om det.

Nu ska jag sätta mig i köket med stora skrivblocket, "bra"pennan och skriva listor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0