Vecka 1 i Götlaborg

Dåså, då var man hemma igen efter nästan en vecka i Göteborg. Det finns ungefär lika lite att göra där som här, eller nja nu ljög jag kanske liiiite.

Jag och Tyra har i alla fall inte gjort så mycket på dagarna medan Carl har gjort sin praktik på något (??) hotell vid hamnen. Vi har faktiskt knappt vistats utomhus måste jag säga, det har ju varit hur fint väder som helst! Antagligen för det känns ganska ensamt att promenera runt någonstans där man knappt vet vart man är. Vi var i alla fall ute på shoppingrunda en dag. Tyra fick ett par skor, en klänning, en hoodie, sockar och en vattenkanna, (vattenkannan ska vi ha när vi badar så vi kan träna på att dyka.).

Under tiden när jag och Tyra varit inne har vi kikat på farfar Lasses alla pennor vid hans skrivbord (säkert 100 st!), kikat på hela säsången av Dr. House, käkat och myst en hel massa!

Vi får väl se vad som händer nästa (denna) veckan. Funderar på om jag faktiskt ska strunta i att åka dit, Car är ju där i och för sig, men det kommer lite släkt fårn Norge på torsdag så det känns ganska så onödigt att bara åka dit för 2 dagar, Carl gör ju ändå sin praktik hela dagarna, tänkatänka!


God förmiddag fröken Tyra!

  
triss i Tyra

 
ur Tyras perspektiv


Inte konstigt att hon skrattar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0