ang. Fredagen


Jim, Jag och Teddina

Jag har ju glömt att berätta om min bästa fredag på länge! Lina hade fest hemma i sin lilla studentlägenhet på 23 kvm i stan och jag var där! Vilken nostalgikväll det blev, det var så underbart att umgås och festa till det med Lina igen (+ allt annat folk som var där). Det är nästan 2 år sedan sist! Och nu när Carl åkt kommer jag garanterat inte kunna varken gå ut och festa eller få sov morgon eller något annat man kan göra om man är 2 om ett barn... It´s me and Tyra 24/7 från och med idag!!

Men åter till Linakvällen! Eller ja, nej jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva...Jag slänger in lite bilder istället som jag fått av Lina, dem talar nog för sig själv. Jag var väl inte i mitt nyktraste tillstånd som ni kanske ser. Men GUD så kul jag hade!!

 
Linas Jim är säkert aprolig! Jag skrattar massor!!


?!??!


Nostalgitripp; Jag fick vara 19 bast igen och fick leva i det som varit! Pojkar, hångel, dans och sprit. Gråt, fest och massor med annat som inte händer längre! Lina och jag mindes ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0