Hos mamma och pappa

Som rubriken nämner är jag hemma hos mina föräldrar. Jag ligger inne i mitt gamla rum som numera är min lillebrors. Av någon konstig anledning så går han alltid ut ur rummet här jag kommer, precis som att det var mitt eget fortfarande. Det ser nästan likadant ut i rummet fortfarande, bara fulare. Massor med konstiga möbler som inte alls passar ihop och snart kommer det bli ännu fulare än det redan är. Anton, min lillebror ska få välja tapeter själv. Han har velat göra det lika länge som han haft rummet och han står fast vid det val han gjorde för 4 år sedan, BLÅTT! Kille vill ha blåa tapeter! Vet han inte hur fult det är eller? Han vill säker ha slampade också bara för att det ska vara extra...coolt eller extra 90-tal á la förortssvenne. Nej, detta är något jag måste sätta stopp för.

Hos mina föräldrar är det väldigt lyhört. Just i samma stund som jag ligger i mitt gamla rum duschar min pappa. Det låter som att han mer genomgår något hemsk, fast i själva verket är ju en dusch bland det skönaste som finns. Han pruttar mycket också. Ljudligt, det är som sagt VÄLDIGT lyhört här.

Nej, nu ska jag duscha ur färgen ur håret...om pappa pruttat klart vill säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0