Min stora bebis

Hjälp vad tiden går fort! Jag tyckte hon blev ett halv år nyss och nu plötsligt är hon 7 månader! HALLÅ och ursäkta men vad gjorde jag den senaste månaden kan man ju undra? Tyra är i alla fall fortfarande världens duktigaste och bästa bebis och hon kan massor med saker, men dock inte så mycket mer än vad hon kunde för en månad sen. Men vad kan man begära av en bebis?
Hon kan; Krypa, sitta utanstöd, sätta sig själv och rulla runt (såklart), ställa sig vid möbler och nu har hon även börjar gå med möblerna. Hon kan säga mamma, men allt är visst mamma.
Hon hänger ju med mer och mer också, och känner igen alla som hon har i sin närhet.

Lilla tjejen va! Så duktig hon är! Nu ska vi bara ta "gå rekordet" som finns på Carls sida. Hans morfar började gå när han är 9 månader. Vi ska minsann få ner det till 8, så kan INGEN slå det sen när det kommer mer bebisar till släkten, haha! Vi kan ju hoppas i alla fall. Det kommer i alla fall blir skitkul att se vad hon lär sig denna månaden, och om några mer tänder kanske kommer fram? Vi får vänta och se.


Min bästa sommartjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0