Slö söndag

Man kan minst sagt säga att vi haft en slö dag idag, om man jämför med resten av veckan. Det har varit hur härligt som helst! Inga direkta "krav" eller måsten! Det ända måstet var att diska men det avklarade jag imorse redan, så jag slapp att tänka på det resten av dagen.

Vi har i alla fall varit i Knalleland med Eva, käkat paj hemma hos Eva och åkt bil med Eva. Vi har mest varit med Eva, halva dagen i alla fall. Andra halvan av dagen spenderade vi hemma. Vi har ätit middag, lagat fruktpuré, tvättat kläder och vikt in rentvätten och plockat undan, och såklart lek massor!

Även om vi inte haft något direkt att göra så har vi ändå fått mycket gjort tycker jag. Och även fast vi fått mycket gjort såsom vikt tvätt och plockat är det fortfarande kläder framme och saker här och där. Det blir aldrig riktigt iordning här. Men så får det väl vara, det är bara att acceptera. När man går in och ut ur lägenheten, packar väska, packa upp väska i alla fall 2 ggr om dagen så blir det väl så? Eller så är väl jag bara stökigare än vissa...så länge man inte vantrivs så är det väl lugt i alla fall. Jag vantrivs inte! (bara med garderoben...)

 
Jag och Tyra startar dagen med en rena tänder

Nu börjar i alla fatt dagen och veckan lida mot sitt slut och jag ska lägga mig på soffan och götta med persika och mineralvatten! Inget godis här inte!

Tjingtjong i lingonskogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0