sökes; BARNBUR

Ja, tack! Har du en så köper jag den gärna, det spelar ingen roll va den kostar. 

Det är verkligen bajs att vakna (bli väckt) klockan 4 första gången och knappt hinna somna om innan bebisen vaknar pigg som en mört klockan 6. ÅÅÅ! Jag vill att Tyra ska börja sova till klockan 10 igen, eller jag kan tänkas nöja mig med klockan 8 också! Allt annat än klockan 6.

Tack gode gud för spjälsängen (tills jag får en bur), när Tyra vaknar kan man sätta henne där så får hon krypa runt och prata med sina nallar, medan jag ligger och halvslummrar i sängen bervid och säger; "vad diktig du är, mamma trött (zzzzz) ja men hej! (zzzzz) mamma trött!.....är nallen fin?" Nackdelen med sängen är att den är för liten att krypa runt i och hon tröttnar ganska snart, därför behövs en bur! En stor bur också! Hon ska ju kunna ha den tills hon är typ vuxen. Och varför ha bur till en vuxen tjej då?
Jo det ska jag berätta! Om det är någon som har missat det så MÖRDAS det ungatjejer. Jag är livrädd redan nu och sätter hellre Tyra i bur tills hon är 20 än att släppa ut henne på stan när hon är 16! Därför ska jag ha bur, så som sagt om någon har en till salu så köper jag den mer än gärna!



en fin bajskorv jag hittadepå vägen idag, se vad fint och rött den lyser i solen.
vuxenhet på högnivå, det blev nog - i vuxenpoäng för mig nu

Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Finns det inga sådana där lekhagar nu för tiden? Fanns ju förr iaf, kanske vore nåt? :)

2009-08-13 @ 22:38:55
URL: http://blackwinged.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0