Varför, hur och när?

Jag tänker, MASSOR! Varför luktar prutten salami? När hinner jag klippa håret? När ska jag hinna måla lägenheten? Vart i Oslo ska vi bo? Vad ligger vår budget på? Vem ska hinna kolla lägenheter? När flyttar jag och Tyra? När ska Tyra få ett syskon? När växte Tyra så mycket? Ska jag färga håret blont? Hur går jag ner 10 kilo snabbt? Varför svarar inte Carl i telefonen? Hur ska jag lära Tyra att sova i sin säng mer än 30 min åt gången? Borde jag ta upp kontakten? När ska halsontet gå över? Hur får jag bort hemorojden? Varför är min knöl på ankeln brun och torr? Hur skaffar man sig vänner vid havet? När ska jag och Carl få dricka för mycker rödvin ihop? När började jag sakna min fulla mormor? Hur gick 10 år så fort? Varför smakar bakisnaglar mandel? När växer man ifrån att peta näsan?och slultigen varför ringer djävulen mig? ++++++++++++ typ en mljon saker som är lika onödiga!


jaha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0