Omotiverad

Igår var jag i källaren och hämtade upp mina jeans. Någonstans i min vildaste fantasi trodde jag att, jo men visst! Det är klart att jag kan ha dem! Anledningen till att jag trodde det var att jag fått låna ett par jenas av Cornelia i str. 33 som är för stora och ja, därav trodde jag att det är klart att mina jeans passar om dem jag lånat är förstora.

Men NEEEJ då! där stod jag i vardagsrummet och tvingade på mig par efter par och inga gick att knäppa, magen är helt enkelt för stor ännu...vi ska inte tala om vilka "love-handels" jag fått också...värre än förut!

Vad gör man?! Jag känner mig inte det mina motiverad till att få bort det nu när jag ser hur CP jag ser ut i mina gamla jenas, bläää! Det får väl bli den lätta utvägen (så länge), ny garderob. Jag får ju inte börja träna förens min BM Ann har kikat på mig.

Tyvärr magmuskler ni får vänta!

Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Det försvinner med tiden, har det gjort efter båda mina graviditeter, efter 6-7 mån så kunde jag få på mina jeans stl 27 igen :) Tålamod!

2009-02-17 @ 12:37:27
URL: http://blackwinged.bloggspace.se/
Postat av: Inga

Har Cornelia fått tillbaka sina jeans som du lånat, eller behåller du dem med?

2009-02-17 @ 18:18:11
Postat av: Ika

Men det där är ju ingenting!

Min "bebismage" kommer aldrig gå tillbaka, är för uttänjd! ;/



Tack för din trevliga kommentar! Ska försöka skriva lite tätare, det lovar jag! :p



Har spärrat alla förutom vänner på bdb, skapa gärna en relation om du vill se bilder! :p

2009-02-21 @ 20:56:26
URL: http://ikafatale.blogg.se/
Postat av: Wictoria - Sebastians mamma

Men det är ju mummsiga kvinnliga former!

2009-03-24 @ 23:16:53
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0