Vikt

När man är gravid så är vikten en stor grej, för både en själv och andra (vare sig man vill det eller inte, och vad än andra säger). Jag vet inte hur många som frågade mig hur många kilo jag gick upp under min graviditet. Nu frågar folk mig hur många kilo jag gått ner i stället, hur många kilo?! Varför denna fixering vid kilon? Jag blir tokig, jag tror ärligt att jag håller på att få någon form av störning alltså! Jag gick upp 13 kilo totalt och har gått ner...kan tippa på 11kg, sist jag vägde mig (för 2 veckor sedan) hade jag gått ner 10 kg. Varför bryr sig egenligen andra om hur många kilon man går upp och ner? Har dem med det att göra? Jag tycker tillexempel att jag är ganska snygg nu för att ha varit gravid "precis", ganska okej former ändå, MEN bara för denna besatthet av vikt så kan jag knappt vänta med att få börja träna och gå ner massor med kilon! När får jag gå ner massor med kilon som alla ni andra som tjatar om rätt mat, olika dieter och träning!?


 
här står jag och är jättespinkig, vinkvink!! och jessica simpson är tjock!


!! En annan sak jag bara vill påpeka och uppmärksamma er på det är reklamen för Imodium (diarré tabletterna) varför plockar tjejen i reklamen en jordgubb i från ett träd? Jättekonstigt! !!


Kommentarer
Postat av: Theresé

jag tycker det alltid är vikthysteri oavsett graviditet eller inte....jag spyr på det!

2009-02-02 @ 21:58:28
URL: http://theresesievanen.blogg.se/
Postat av: Spiken

Jag tycker du är fiiiiiiin!

2009-02-02 @ 23:47:32
Postat av: Anonym

Wow, Jessica är verkligen en vacker kvinna nu! Hon är ju helt normal.

2009-02-03 @ 17:37:49
Postat av: Lina

Åh, ja vill också spy på vikttjatet nu när ja läser om det. Jag irriterar mig redan på alla som kommer fråga mig om det när jag en dag för hoppningsvis blir gravid.

2009-02-04 @ 08:18:57
URL: http://pajron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0