1 dag

Sitter här och har redan brist på saker att göra, klockan är inte ens 12 och jag har redan diskat och plockat undan allt (medvetet) stök från igår. Carl ska stå för damsugningen idag så det kan jag inte ta ifrån honom för då har han inget att göra. BB-väskan är packad, funderar på att packa om den igen för att få plats med nessisären som jag inte lag ner än, snacka om drygt tidsfördriv! Sängen till bebisen ska bäddas i och för sig men det går ju på 2 min....jag har tänk att spara gardin syningen till lite senare ikväll så jag har något att sysselsätta mig med då.
Vad ska man hitta på?! Stryka? Läsa? Plugga..?! jag har ingen aning om vad jag ska göra. Några förslag för att få tiden att gå? OBS! det måste vara roligt, inte ha med städning att göra för allt är redan fixat, inget tips om  att ta det lugnt heller för det har jag gjort i över att halv år och är trött på (vila gör man när man är död...eller nåt.

Uppdatering kommer senare...

Kommentarer
Postat av: Pauline

När jag väntade på att Estridh skulle födas så gjorde jag smycken i cernitlera. Det vr superkul! Nu när jag kollar på de små örhängerna och halsbanden så kan jag nästan känns den där mtsiga känslan av att vänta på att förlossningen skulle börja (: Det var ett kul tidsfördriv!

2009-01-06 @ 12:09:57
URL: http://sofiapauline.blogg.se/
Postat av: keffanna

Kolla på Gilmore girls, lol!

2009-01-06 @ 12:37:58
URL: http://fikasugen.blogg.se/
Postat av: Nettan

Lycka till! Hoppas allting går bra för er imorgon.. Ska bli spännande att följa erat liv med bebis sen :)

2009-01-06 @ 19:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0