5 dagar

Tiden går fort när man har roligt, jag har inte roligt! Om 5 dagar ska vi till förlossningen, det är inte så många dagar egenligen men tiden går så otroligt sakta och det finns inget jag kan göra för att det ska gå fortare. I morgon ska jag i och för sig tvätta, det ska bli super kul! Äntligen något att göra! På söndag ska Carl och hans mamma till IKEA men jag får inte följa med för folk tror visst att jag ska ställa mig rakt upp och ner och föda vart jag än är... Där ska det i alla fall inhandlas lakan, skötbädd och ja...det var något mer det vet jag. Carl köper säkert massor med roligt smågrejs som jag inte får vara med och plocka på mig, men så kan livet vara ibland minnsan!

Jag måste ju i alla fall vara typ den trögaste i världen... Märkte nu att vissa bilder på min blogg inte sysn!? Smartot jag har ju raderat dem! Helt knäpp är jag så nu är de bara tomma rutor med röda kryss som syns...typ överallt! Jag kan inte heller lägga in dem igen för jag har raderat dem från datorn! åååh, puckad brud eller vad?! Så går det! Jag är inte tjejen som tänker två gånger direkt....

Idag fick jag förövrigt shoppingryck igen! Det var supertoppenbomb billig rea på Lindex! Egenligen har jag inte en ända peng kvar att köpa bebiskläder för med hallå! 20 spänn x 3 är inte så mycket så, varför inte?!
Annars så har det inte hänt så mycket idag, det kommer dock att hända, vi ska få besök! Det kommer folk till oss ikväll! Kinke och Felix, folkfolkfolk! Jag och Carl är ganska trötta på att bara gå runt här hemma och vänta och ungås med varandra, jag menar jag är inte så rolig som gärna sover på dagen till kvällen (mest för att få tiden att gå + att jag inte har ont när jag sover) och stackars Carl blir sittandes vid TV:n.
Som nu typ, jag ska gå och lägga mig! Men som tur är så är Carl inte hemma han är ute och umgås med Kinke! Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0