00:19 klockan är för mycket

Klockan är alldeles för mycket för att sitta och surfa. Egentligen borde jag gått och lagt mig för längesen. Tyra har sovit sedan klockan 8 i sin egna säng så jag skulle ha kunnat lägga mig i vår stora säng och fått all plats i världen nu när Carl inte är hemma, men ändå sitter jag uppe fortfarande! Drygt 1 liter Loka har drukit samtidigt som jag TOKsurfat på tradera. Innan Tyra föddes hängde jag ju där ganska rejält, och nu har jag upptäckt det på nytt! Så många fina saker har jag hittat! Jag ska nog buda på några, fast jag väntar ända till det sista för att ha större chans att få dem.
Detta är en av sakerna jag hittade:

http://www.tradera.com/--Polaren-o-Pyret-Po-p-Dress-Kofta-Kjol-stl-80--auktion_95762910

Vill haaa! Eller, Tyra vill ha =)

Något som slår mig nu när jag sitter i garderoben och surfar är att det luktar bajs här (nej jag pruttar inte), det luktar Tyra bajs...Kan jag typ ha råkat lägga en blöja här någonstans? Det är ju inte helt omöjligt, jag är ganska förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0