Att städa ihop en loppis!

Nu har jag städat klart. Eller nja, nästan jag kan ju inte direkt damsuga så här sent (23:45).
Jävlar vad mycket grejer vi har hemma egentligen, sådan som jag (vi) aldrig använder men man KANSKE behöver den/det, fast det inte har hänt på det sista 2 åren.
Jag skulle vilja ha en egen loppis! Fan att jag inte hyrde ett bord på Åhaga när dem hade storaloppisdagen där, jag hade kunnat sälja massor! Kläder, prylar,  smycken, skor...ALLT MÖJLIGT! Kan man ha en egen loppis, vem vill köpa mitt skräp? Ingen antagligen, folk vill bara ha skräp men inte betala, men en 5:a kan man la få för en klänning eller? en matta för en 10:a? nej 20 i alla fall....
OM vi flyttar till Oslo ska jag total rensa bland allt vi äger och har, vad ska med, vad ska stanna (i förråd i borås) och ska bort? Något som ska bort är i alla fall massor med saker som inte är våra, Det ska kag börja med i morgon redan, att göra "Lämna tillbaka påsar" Då sammlar man allt som är någon annans och ger tillbaka och så plötsligt har man mindre saker hemma.

Nu sätter jag mig nog vid TV, datorn börjar låta som en dammsugare som håller på att explodera...vill juinte riskera att dö när Carl ändå kommer hem imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Finns ju en ny stor loppis i Frufällan, man får typ hyra ett rum & ställa alla sina saker där, 18 rum fanns tror jag. Öppet varje dag.

2009-07-03 @ 09:03:54
URL: http://blackwinged.bloggspace.se
Postat av: Lina

2009-07-04 @ 22:39:15
URL: http://pajron.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj, råkar alltid klicka på skicka knappen innan jag skriver.



Jag har en film hos dig! Spirited Away. Har du sett den än? :)

2009-07-04 @ 22:40:11
URL: http://pajron.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj, råkar alltid klicka på skicka knappen innan jag skriver.



Jag har en film hos dig! Spirited Away. Har du sett den än? :)

2009-07-04 @ 22:41:20
URL: http://pajron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0