BF

Första BF (barnfritt) för mig och Carl sedan Tyra föddes hade vi i torsdags. Vi lyxade till det rejält och köpte massor med goda ostar, skaldjur och bara dem godaste vinerna vi vet, såklart röda! + att vi åt världens godaste chokladkaka till efterrätt! Vi bara njöt av varandras sällskap och lyssnade på härlig musik, kvällen slutade med att vi dansade tryckare hemma i vårt vardagsrum...

ELLER INTE!

Det var väl så kvällen skulle blivit men jag och Carl var alldeles för lata och för oseriösa för att bli "romantiska". Istället köpte vi en box rosé, gin och pizza! Vi umgicks inte ens med varandra bara den kvällen. Torsdagar i Borås när nämligen som onsdagar på andra ställen, så varenda kotte gåt ut!
Vi knallade hem till en kompis pojkvän och förfestade, jag blev på riktigt fest humör medan Carl var mer sugen på att sitta hemma och youtuba musik med pojkvännen. Jag och Anne gick ut och svirrade runt i dimman, man kan inte säga att den lättade utan blev värre och jätterolig! Dimman alltså...
Kvällen slutade i alla fall med att Carl hittade mig på stan och vi gick hem, på vägen hem visades det lite väl mycket hud som jag avstår från att berätta här (jag vet att vuxna läser bloggen...) men roligt var det!



en gammal bild på oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0