En seg tisdag

Tiden idag har gått fruktanfvärt sakta. Det blir väl så när man inte har något direkt att göra. Ändå tycker jag att det blivit mycket gjort hemma såsom, diskat, städat och tvättat. Jag har även lagar mat till Tyra, 6 burkar blev, det denna gången får hon fisk, potatis, palsternacka och persilja. Det är verkligen så busenkelt att fixa maten själv, och billigt! Vad kostar en palsternacka?! Noll kronor typ! Vi har förövrigt testat Nestlés nya burkmat i plastburkar (fick hem kupong på gratis testning). Allt är separat ångkokat och blabla, den ska visst vara jättebra! Tyra gillar det i alla fall, verkar till och med som att hon gillar den mer än den vanliga burkmaten. Och jag måste erkänna att den faktiskt är GODARE! Det är mycket mer smak i den nya Nestlén, men vi kommer ändå inte köpa den. Det blir för dyrt i längden!

Jag har i alla fall varit ett riktigt vrak idag! Somnade vid 2 tiden igår, vaknade vid 4,5,6 och 7 var vaken till 8 sedan sov jag till 9. Vad mer behöver jag säga! Klart man blir trött! Tyra har sovit riktigt oroligt natten till idag, vi får hoppas att det blir bättre inatt! Hennes oroliga sömn verkar inte ha stört henne det minsta idag i alla fall. Hon har varit lika busig som vanligt...eller nej! Hon har faktiskt varit grinigare vissa stunder....speciellt när jag inte suttit på golvet med henne så hon kan krypa fram till mig emellan åt och dra mig lite i håret...

 
en trött mamma och en busig bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0