En snabbvisit i Jönköping


I knät på gammelmormor

Eva ringde oss en dag och frågade om vi ville åka till IKEA, SJÄLVKLART vill man det (även om man inte har 1krona att handla för egentligen)! Vi packade in oss i Evas bil och åkte till IKEA i Jönköping, Tyra fick haklappar och ett  matsett (grodsettet) som alla barn har, jag och Carl fick ett nytt skohorn, så kul saker man man köpa där. När vi var klara på Ikea passade vi även på att hälsa på Carls mormor och morfar i och med att Carl flyttar snart. Vi käkade världens (förlåt) äckligaste kaka som var inköpt på Lidel och Tyra åt tallrik. Tyra var nog mest nöjd av alla med sitt käk! Jag åt i och för sig upp Tyras banan, jag var också ganska nöjd. Efter fiket åkte vi hem, Carl fick lite Algrensbilar med sig, dem gick åt på hemfärden, undrar vem som åt upp dem? (jag måste sluuuuta äta godis)


Vad kul man kan ha med en tallrik från IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0