Med ångest i onödan

Här sitter jag uppe mitt i "natten" och tänkte betala räckningar. Jag har laddat upp i säkert en vecka med ångest inför detta, jag hatar verkligen att se pengarna försvinna från kontot! Jag vill så gärna göra kul saker och unna oss grejer och aktiviteter nu i sommar...men näääe, räkningarna måste ju betalas!
Jag har till och med väntat 2, nästan 3 dagar för länge, för att jag har sånn ångest! Inte bra alls. MEN, just som jag skulle logga in på min bank så blinkar det i rutan på internetdosa "BYT BATTERI". VA!? jag som äntligen tagit mod till mig och tänkte få mitt sureri över pengarna överstökat innan Carl kom hem. Jag väntade till och med tills Tyra sov för att vara glad mot henne heladagen.... Nu vet jag bara vad som väntar i morgon, ÅNGEEEST igen för de jävla räckningarna. Inte för att vi har många men ändå! Varför kan man inte typ få en gratis månad på sommaren med hyra? Det hade ju varit toppen! Eller höja föräldrapenningen med siiisådär 5000 pengar på sommaren? Eller lite exta barnbidrag? Jag har då många bra idee´r jag borde fan bli politiker! (ska bara lära mig att stava först, jag tror det kan vara bra)


politiker; plitikpletikpollebläblabla viktigt med pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0