Tyra och Carl

Mina solstrålar!

Tyra kryper och kryper, mest kryper hon när hon är arg, frustrerad och ledsen. Ibland kryper hon också när hon får syn på något riktigt fint som hon bara måste ha! Idag kröp som från vardagsrummet till hallen, hon hade fått syn på en BR-påse och den var visst JÄTTEFIN! Hon kryper också efter mig en del nu, antagligen bara för att hon vill bli buren. Lite jobbigt är det allt att ha ett så otroligt mammigt barn, men Carl gör det lättare när han kommer hem tidigare på dagarna och kan leka med Tyra ,så jag får göra ingenting och allt som behöver göras. Tänk om hon kunde lära sig att älska sin pappa lika mycket på kvällarna som på dagarna, vi får väl hoppas att det "kommer".

 
bebis + lejonpappa

Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Tycker inte hon verkar så mammig, inte om man jämför med min tjej! ;) Pappa duger aldrig, hon bara skriker hysteriskt om han tar henne, hehe! Hon gillar inte karlar har jag märkt! Midas var också extremt mammig tills han var 3 år typ. o_O

2009-07-08 @ 23:12:27
URL: http://blackwinged.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0