Utan Carl

Med en sovande bebis och en bortrest Carl känns livet ganska sådär faktiskt måste jag erkänna. Värst är det nog att Carl är borta, Tyra kan jag egetligen bara väcka om jag verkligen vill....(men jag vill inte!)
KOM HEM NU JAG KAN INTE SOVA UTAN DIG!

Hur ska det gå om Carl får jobbet i Oslo, han kommer att åka dit före mig och jobba (antagligen). Då bli jag ensammast i världen. Alla jag känner får akta sig, jag kommer att våldgärsta hos folk bara för att få lite sällskap (och sömn).
Äh, om jag inte skulle passa på att städa lite när bebisen ändå sover och jag är vaken?

Så får det bli
!


Jag och Carl i Oslo för snart 3 år sedan,
Då kännde vi inte ens varandra men jag tyckte han var snygg och bjöd med honom som min + 1 på bröllop i Norge, vi kom aldrig till bröllopet istället lärde vi känna varandra med för mycket öl och massor med gos hos goda vänner i Oslo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0