En vanlig torsdag

Jag lyckades! Igår alltså, Tyra somnade om! Härligt var det, vi sov från ca. halv 8 till 9! Efter våffelfrukost åkte Carl iväg med Tyra, det var också otroligt härligt! Lite egen tid som jag ägnade åt att duscha i 30 minuter, sedan diskade jag och lyssnade på radio på fullen! Mitt i diskningen kom Lina,hon ville bli klippt och det blev hon. Härligt med nöjda "kunder"! Sedan käkade vi aningen för torr kladdkaka som Lina tagit med sig. Dem var i alla fall skitgoda, det blev mer som sega småkakor! Jag älskar verkligen kakor! När Lina gick var jag helt slut, Tyra också så vi la oss en stund, stunden lyckades bli 2 timmar. När vi vaknade var det sen eftermiddag och vi käkade middag, sedan gick Carl på killkväll och försvann. Istället kom min lillebror och vi knallade ner till den "berömda" torsdagskvällen här i Borås. Tyra fick ÄNTLIGEN sitta upp i vagnen istället för att liggsitta. Hon har varit för liten för selet i vagnen men nu så gick det bra! Ingen bebis som lyckats halka ur selen.


När vi kommit ner till stan började min shopping lust att komma ikapp mig och SÅKLART gick vi in på de givna ställena där man kan fynda, HM, Lindex och Kaaphal. Och självklart hittade jag supersöta grejer på rea som vanligt! Lindex hade till och med ta 2 betala för 1 och då blir man ju AS lurad till att köpa mer. Men kläder behövs ju! I alla storlekar. Jag tycker det är skit bra att hitta basplagg i de större storlekarna så man har, då kan man köpa till lite "roligare" kläder när hon väl vuxit i den nya storleken.

Några av plaggen;

 
HM båda 2

  
Lindex


Kapphal, sockar med halkskydd ett MÅSTE!

 
En nöjd mamma och en påsgalen Tyra

Nå? Sött eller hur, och jag kan meddela att allt gick under 200 pengar + ett par fejk jeanstights och en body som inte är med här. Jag är skitnöjd som vanligt! Efter stan gick vi hem och käkade alldeles för kall Mc´Donalds mat...ganska äckligt faktiskt. Sedan rullade kvällen på och tog slut, Tyra var vaken ända till natten. När hon väl somnat och jag också kunde göra det så kom Carl in smygandes så jag vaknade igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0