Lite närhet TACK!



Undrar vad som händer i lilla Tyras skalle biland alltså. Efter eftermiddagssovet idag var det som om hon fått någon riktig knäpp i skallen, inget gick bra förutom att sitta i knät eller ligga på mig. Inte ens att leka på golvet eller sitta brevid mig på golvet funkade för fröken Tyra, vilket resulterade i att jag vad tvungen att uträtta nr 2 med Tyra i knät för annars hade hon tappat andan så som hon skrek. Man undrar ju, ont i magen? feber? hungrig?...hon hade ätit precis innan hon somnade, ingen feber och hon har faktsikt bajsat 2 ggr idag så jag tror inte det var magen som spökade... vad mer? bara närhetsbehov helt enkelt?
Jag och Tyra tog oss i alla fall ett bad vilket vi brukar göra när humöret inte är på topp, det gjorde saken lite bättre. Från en ledsen och fasklistrad bebis hade jag sedan bara en fastklistrad vilket är betydligt skönare än en ledsen. Ja men hallå! TÄNDERNA kanske!? man vet ju inte...

Jaja, nu sover i alla fall lillskruttan i sin egna säng! Det är så härligt att inte behöva tänka på att hon kan krypa ur sängen och slå ihjäl sig. Lugnare kvällar för mig och min panik över att Tyra ska trilla och dö. Det är sant jag typ har mardrömmar om det varje natt! Men ur sin säng kan hon i alla fall inte trilla, haha! Där fick ni jävla drömmar!

  

Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Embla är alltid sur när hon är nyvaken, vill sitta i knät en bra stund innan allt är OK. Midas var också sådan. Sådant blir värre ju äldre dem blir tycker jag. ;) Så jag tror inte det är något annat än det faktiskt.

2009-07-20 @ 09:32:48
URL: http://blackwinged.bloggspace.se
Postat av: Karin

att du försökte är bara en insats de ju, bravo Anki! Höhö!



nämen tjejen då, mammamys. Klart man vill ha det så gott ju. Riktigt haj på att göra nr två med M i knät, kommit på tekniken ;)

2009-07-20 @ 12:34:00
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jo, du! Tyra är ju liten med har jag förstått.

Vad vägde hon när hon var tre månader?

Kram

2009-07-20 @ 19:13:31
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha, ja samma.

men din bvc tant klaga ej? :/

2009-07-20 @ 20:48:33
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0