Härlig måndag

  

Idag har Tyra verkligen varit världens mysigaste tjej, ingen grinande i onödan alls! Vilket hon nästan alltid är annars någon gång under dagen. Hon har kunna ligga mycket ensam och peta för sig själv, hon har suttit med mig när jag tvättat kläder och diskat och...ja, hon har helt enkelt inte varit någon tråkbebis alls idag! (man får faktiskt tycka att sina bebisar r tråkiga när dem bara är griniga för ingen anledning)(<---alltså till ingen godtagbar anledning, för oftast finns det ju en.)

  


För övrigt så har Carl varit hemma nästan hela dagen, förutom när han var hos tandläkaren. Det är jättemysigt att vara hemma hela familjen, mysa i sängen tillsammans är det bästa som finns!
På eftermidagen kom Lina och hälsade på, det var verkligen en evighets sedan jag träffade henne och det är alltid lika kul att ses! Och snart så bor också hon i stan och inte ute på landet så man kan ses oftare! Precis som mina andra goda vänner tvillingarna, dem träffade jag också idag när jag följde Lina till centralen. Dem höll precis på att flytta in massor med nyinköpta möbler från IKEA så jag, Tyra och Lina passade på att kika in i eras nya lägenhet innan vi gick vidare till centralen. Den är verkligen jättefin och STOR! med öppenspis och ett jättesovrum!
Nej nu ska jag sluta att blogga och ta och umgås lite med min kära sambo som ligger och halvsover i soffan!

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0