Kläderkläderkläder!

Jag har kikat lite på NameIt´s hemsida, dem har verkligen massor fint och det är så himla prisvärt också! NameIt kläderna sitter ovanligt bra på Tyra, bodysarna sitter tight och inte sådär pösigt som andra märken gör och byxorna sitter uppe i midjan och trillar inte av som andra byxor gör. Helt enkelt är det toppen kläder + att jag tycker att kvaliten är helt OK! Sedan har jag kikat in lite på LinusoLotta´s hemsida, egentligen endast för jag har rabatt där, men så hittade jag faktiskt endel saker som jag skulle kunna tänka  mig att Tyra hade. Dem har ju jättesöta SVEA kläder där också fast dem köps på annat håll åt Tyra så, SVEA kläderna får vänta (fast de är oerhört söta!).





 


OJOJ! Här sitter jag och bara laddar upp bild efter bild! Det blev en heldel kläder, och ännu fler har jag sparat som favvo´s! Vad tycks då? Jag försöker komma i från det rosa liiite, man kan ju faktiskt variera sig! Något av allt detta och allt de andra som jag har sparat som favvos ska jag köpa till Tyra, ska bara fundera lite och kika igenom bad hon behöver i kommande storleckar.

Kommentarer
Postat av: Jenny/Blackwinged

Brukar du inte handla på Fixoni på Byttorp? Såå fina kläder & jättebilligt! Just nu är det dessutom utförsäljning & rea på typ allt :D

2009-06-11 @ 13:15:05
URL: http://blackwinged.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0