Nu är pajen slut

När mina älsklingar sover då har jag verkligen inget att göra, förutom att äta! Nu ljög jag egentligen för det finns typ 1000 saker hemma att göra men jag orkar inte nu när jag äntligen har lite ensam tid! Så jag käkar istället för att hålla munnen i trim tills någon vaknar. I vilket fall som helst ville jag med allt detta svammel säga att pajen är slut! Igår var Eva uppe och lämnade resten som blev över från morsdagfikat och nu är den putsväck! Ingen fick smaka förutom jag! Carl hade säkert velat ha, men han sov så...synd för dig älskling! Jag frågade faktiskt honom, men han sa att det var lugnt antagligen för att han sov! HA! Vilka knep jag har va! Man ska fråga folk i när dem sover, det är bra för då får man oftast som man vill för dem vill bara sova vidare.

Tyra gillar också att äta

 


Idag har jag och Tyra varit på IKEA med Andreas. Jag har inhandlat en barnstol till Tyra med tillhörande bordsplatta, jättebra med "eget" bord till henne, nu kan hon sitta och slå hur mycket hon vill med sian saker utan att förstöra vårt bord. Hon fick även en kanin och en bulldog. Jag fick toaborstar (ikeas är bäst! svartaborstar = att bajset inte syns), diskborstar, lite nytt porslin och plasthadskar. Carl fick också plasthandskar, jag är snäll! (jag är egenligen jättesnäll för igår fick Carl skor av mig).

När vi kom hem från IKEA satte jag igång med att göra mat, löken som jag hade till maten var så oerhört stark så både jag och Tyra grät! Mer än så har inte hänt idag, jo, men det går så har det blivit stökigare hemma hos oss...inte så nöjd med det men jag väljer ändå att surfa nu på kvällen när bebisen sover än att vika tvätt, diska och plocka undan så egentligen får jag bara skylla mig själv!

Nej, jag kanske får fixa lite ändå så jag slipper möta kaoset imorgonbitti när jag vaknar!

Kommentarer
Postat av: Erika

hur gammal är dottern?



kram, fin blogg

2009-06-03 @ 18:48:38
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0