Babysim med min ål

Idag var sista gången på babysimmet. Det har verkligen varit skitkul att simma med Tyra! Hon älskar att vara i vattnet, vilket jag trodde alla barn gjorde men icke ska nicke! Att gå på babysim är verkligen något jag rekomenderar andra föräldrar att göra med sina barn! Även om det kostar en slant så är det värt det. Nästa kurs börjar i höst, vi får se om vi är kvar i Borås då, om vi är det så fortsätter vi ju självklart, men om vi befinner oss i Oslo då så ska jag se om jag kan hitta en kurs där. När jag väl har tid så ska jag lära mig hur man lägger in videoinlägg så ska ni få se när Tyra dyker under vattnet =) Hon är så duktig min tjej!

Efter babysimmet så åkte vi hem till Eva och käkade morsdag fika, en paj med jordgubbar och choklad som hon hade bakat. Jag fick resten av pajen men SÅKLART  glömde vi den där! =( Det hade varit jättegott att snaska lite paj nu. När vi var färdig fikade hos Eva och kommit hem så var Tyra en jättemysig, supertrött och busig tjej. Hon ålade runt i vår säng jättemycket! Nu sover hon som en stock i sin egna säng, det är så skönt att hon gör det igen, den lilla svackan vi hade blev inte så långvarig som tur var!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0