- Tisdag, snart onsdag

Serriöst! Vart tar dagarna vägen? Nu är klockan sova och där med är även denna dagen slut! Min att göra lista som kändes så lång igår har blivit något kortare i dag. Nu har jag bara träffa Linn och packa färdigt kvar, och det ska jag göra imorgon. Jag skiter i att panta (jag hinner inte) och jag skiter i att dammsuga, dåliga spermier eller inte ( http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6128019.ab ) men det får Carl göra när jag är borta! (dem sperimerna behövs ändå inte! =P )

En sak som är tråkig när man packar en väska för två är att man inte riktigt får plats med allt man vill ha med sig i EN väska. Vinterkläder tar plats, ombyten tar plats och andra barngrejer tar plats! Jag får helt enkelt ta med mig två väskor.

Vad mer kan tilläggas om dagen? Jo, vi träffade Hanna idag! Hon ser trött ut! Nu är det bara en vecka kvar tills hon har BF, så kul! Undrar så vad det blir. Hennes mage har ändrats massor sedan sist vi sågs! Det är vekligen kul att se hur magen sjunker och ändrar form. Min gjorde aldrig riktigt det för Tyra låg i säte och hade ingen chans att glida ner liksom. Spännandespännande i alla fall!

Nu ska jag ta och packa det mesta i skötväskan inför i morgon, sedan slö kolla på TV och förhoppningsvis somna framför den!

SovGott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0