10 månader

Grattis till min lilla älskling som blev 10 månader idag, tiden går som vanligt fort och om 2 månader är hon redan 1 år! Tyra kan som vanligt massor med saker och är miljoooner gånger bäst i hela världen! Jag orkar faktiskt inte skriva ner allt hon kan, för det är så mycket. Men jag kan berätta att vi över mycket på att säga lätta ord, gå med skor (Tyra tycker att det är heeemskt, som ni kanske sett?) och hon har en ny favvo grej (förutom pälsen) en goseräv! Frågar men henne, - Vart är räven? Så hämtar hon den, kramar den och lägger sig och gosar med den! Det är så gulligt så man skulle kunna dö!

Vilken tjej hon är va min lilla Tyra! Jag vet då ingen som är så liten och duktig som hon är!


Tyra i magen för ett år sedan, Tyra läser bok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0