11 timmars sömn

Jag är frustrerad, mycket frustrerad. Tyras rutinger är vekligen upp och ner och åt pankaka! Förstår inte vad som hänt alltså! Förut somnade hon vid 7 - 7.30 och vaknade vid 2 ville käka och sov vidare till klockan 6. Nu är hon redan supertrött vid 6 och vill helst sova då, sedan sover hon till 5, vill käka och vill INTE somna om! Vad är nu detta kan man undra!? Hur kan hon bara ändra sig så här? Hon verkligen stensomnar så fort jag lägger hennes lilla huvud på kudden, inte ett ljud och inte en rörelse, så trött är hon! 

Jag har till och med testat att skjuta upp eftermiddagssovet till sent, till klockan 4, så sover hon till kl 5 om hon ligger brevid mig, men ändå är hon jättetrött klockan 6 och vill sova. Att hålla uppe henne tills bara kvart över 6 är en kamp som är jättetråkig! Jag som tyckte att klockan 6 var tidigt att gå upp...det är inget mot kl 5, ibland halv 5!!!

Hur ska jag lösa detta egentligen?



Tyra stannar upp och ser något kul på Tv


Kommentarer
Postat av: Karin

Hon gillar ju att bada duscha kanske testa gör de, då håller hon sig vaken + blir trött. Äta - dusch/bad - sova. Jag gjorde så med Märta, fast hon hatar det, haha. Men hon höll sig vaken och sen slockna. Man kan ju inte hålla på evighet med i någon dag.

2009-11-06 @ 20:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0