7, 6 dagar kvar

Nej, Det är inte 6 dagar kvar. Jag slutade idag! Jag vill inte lägga så mycket pengar på att "svälta" mig själv genom något som kallas detox! Jag kan fan svälta mig själv gratis i så fall! Men det tänker jag inte heller göra! Så ja, jag misslyckades med Maple Syrup detoxen, men istället kör jag mitt gamla vanliga "bantar"rejs, det tar lite längre tid att gå ner i vikt men vafan, då får det göra det! Det är både sundare, mer ekonomiskt och jag blir gladare av det! Det kallar jag vinnvinn!

Så från och med nu blir det;

frukost; 1 knäckis med makrill eller 1 ägg med te
lunch; 1 Avokado + ev. keso, citronvatten
middag; 1 dl kokta linser, broccoli och lax, citronvatten
kvällsmat; knäckis eller fil med te

Ja, typ så...varva lite mer råris och anna fisk. Bönsallad någon dag kanske och en och annan frukt! Fina grejer!

Tack och hej, nu ska jag INTE äta levrpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0