Cribs!

Nu när vi ändå städat hela dagen så ska jag passa på att visa upp vår nya lilla lägenhet för er. Vissa av rummen är inte helt klara än...ja som...alla utan toaletten och hallen. Men skit samma, vi kommer inte få ordning på allt förens någon med bil kommer och hälsa på så vi kan få hit saker från Sverige och köpa andra saker på Ikea

Here you go, this is my crib
!


Jag står vid ytterdörren och fotar, låång hall


Från andra sidan av hallen, är i Tyras rum och fotar


Toaletten



  
(det går att klicka på bilderna)
Det är helt underbart att ha "sväv"toalett, det blir så mycket lättare att städa. Vår toppmatade tvättmaskin är toppen, den rymmer hur mycket som helst! Värdens härligaste dusch, och pool måste man ju ha! Det är även golvärme inne på badrummet, hääärligt! I det lilla förrådet har vi lite av allt möjligt!


Tyras rum!




Ett liiitel men väldigt lagom rum för en liten tjej, här får hon plats med allt hon behöver. Det ska fixas lite mer här inne, som omkädning av fotölj och pall. Hyllor ska upp och några tavlor. Och så ska det köpas lite smådetaljer.


Mitt och Carl sovrum känns hur temporärt som helst! Datorn som står på byron ska bort, vi ska köpa bärbar när ekonomin vill lämna 5000 pengar över. Sedan ska det läggas matta på golvet och möbleras om.

 
(det går att klicka på bilderna)
I denna lilla garderob får vi trängas med våra kläder, jag har fått 2 skåp och Carl 1. Jag kan typ köpa 3 klädesplagg till sedan får jag inte plats med mer som ska hängas...Lådorna är också mina.


Detta ser man när man kollar in i vardgsrumms/kökets dörröppningen

  
(det går att klicka på bilderna)
Vårt V-rum och kök sitter ihop. Möbleringen i köket är tillfällig tills någon med bil hälsar på så vi kan köpa ett nytt matbord på IKEA. Nu nu när vi käkar kikar vi in i väggen...

 
Det är trångt i vårt kök, och dåligt med förvaring. Men man får göra det bästa av situationen. Hyllan som skärmar rummen har massor med plats för saker, man får ha dem högt upp bara annars river Tyra ner det.


Kommentarer
Postat av: Madde

ser riktigt fint ut tycker jag :) lätt att mixa färger när man har basfärger så :)

2009-11-18 @ 22:55:17
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0