Fredagen den 13, del 1

Gooodmorgon! Ja, för det är det även om det är fredagen den 13 idag! Jag är utvilad, jätteutvilad också! Tror det är för att jag fått sova ensamn ostört hela natten och en stund på morgonen. 4, 5 timmar utan något gnäll, någon som rullar på en eller någon som frågar en något när man preeecis har somnat! Det var allt tur att inte Carl kom hem igår måste jag säga, skönt om inte annat! Det här behövde jag! Nu är det lite mindre skönt, jag skulle vilja duscha men det kan jag inte. Jag kan inte ta med mig in Tyra i duschen idag, hon badade ju igår, hon blir så himla torr då och stå utanför gillar inte fröken, då springer hon i med kläderna på. Så nu HOPPAS jag på att Carl kommer hem ganska snart i alla fall...


gosig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0