Inga hästar kvar

Jag är ledsen, men kan inte gråta. Mina tårar för denna sak har tagit slut för många år sedan...men som sagt jag är mycket ledsen. Jag hatar min pappa lite varje gång jag tänker på det, men vad ska han göra åt saken nu? Ge mig ett par tusen så jag kan köpa nya kanske? Ja, ponnyhästar alltså. Min pappa som jag annars älskar, som jag hatar när jag tänker på att han slängt alla mina ponnyhästar från när jag var liten. Mina älskade ponnyhästar! ca. 40 st år skogen...eller snarare kontainern. Jag har verkligen ingen kvar! Inte ens mitt ponnystall som jag hade, ingenting med My Little Pony alls.

Jag blir påminnd varje dag också, Tyra har nämligen en RIKTIG (vintage) ponny som var hennes pappas. Hon får minnsan ha men inte jag =( Ja, Carl sa i och för sig för längesedan innan Tyra föddes att jag gärna fick den, så egentligen lånar bara Tyra den av mig. Jag tror till och med att jag ska stoppa undan den så den inte blir FUL! När jag fått ett jobb, eller bara har lite kronor över så vet jag i alla fall vad jag ska göra nu, börja samla ponnysar igen! Tradera och Ebay är det rätta stället för det, och jag ska nog till och med börja nu! Jag har hittat den perfekta, en som jag hade och som råkade vara min favvo. Och den finns på Tradera! http://www.tradera.com/My-Little-Pony--auktion_101351896 åååååh! måste buda! måste ha! 




♥ My Little Pony

Ja, detta är helt seriöst!

Kommentarer
Postat av: cicci

HAHAHAHAH fan vad sjukt, jag hade en precis likadan häst som den på bilden när jag var liten =) =)

2009-11-03 @ 22:34:49
URL: http://galnafamiljen2.blogspot.com
Postat av: Jenny/Blackwinged

Jag har kvar ALLA mina ponysar! ;) Alla dockor, barbidockor osv också.. Skulle seriöst döda den som vågade slänga det! :P

2009-11-04 @ 15:40:11
URL: http://blackwinged.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0