Fredagen den 13, del 2

Ingen otur alls idag! Fredagen den 13de är bara en bluff!

Jag och Tyra var ensamma till ca halv 3, då kom Carl och jag gick in i duschen, jag duschade i 40 min! Så nu är jag fresh and clean! När jag duschar klart knallade vi till affären och handlade mat. Tyra skrek hela vägen hem för hon var så hungrig, så när vi var hemma så smällde hon i sig en burk med mat och sedan vindruvor! åååh, det finns inga ord i världen som kan beskriva hur glad jag är att hon äter!

Efter vi alla käkat, låg jag och Carl och flötade i varsin soffa medan Tyra traskade runt i mellan och gjorde sitt.  Hon har har varit så duktigt idag alltså, ANKA kan hon säga nu! Vi har övat hela dagen på att säga anka och till slut lossnade det, anka eller kanka säger hon! Hon varit helt galen på sina sockar idag, nä! dem ska man visst inte ha på sig längre! avavavavava! Tokunge! Så nu får vi väl bottas inte bara när skorna...utan sockarna också! Men där kommer jag då inte ge mig, sockar på! Annars kommer väl fötterna trilla av för de blir så kalla!

Efter Tyra somnat för natten (halv 7) så somnade jag och Carl i varsin soffa. Och nu är jag vaken...och kommer väl vara till långt in på natten. Man borde ha smöntabletter till sånna här tillfällen...

Nä, nu ska jag umgås med min älskade spik som är ledig heeela helgen, så nu bilr det (nog) inte något bloggande på några dagar!

Tjing!

Slänger in lite bilder på Tyras bravader idag;

 
pilla med sockan, ena sockan av


nu är visst båda sockarna av


dricka brus (urge hette den läsken..)


så här ser man visst nu när man inte får som man vill...


Kommentarer
Postat av: Karin!

Du borde ju inte ens banta, hallå eller. Tokigheter! Men, det jag skulle säga är att i sommras och jag hade bajs ångest över magen, låren, armarna, ja allt lixom så gick jag och köpte liposinol (inte säker på stavningen). Jag gick ner 4 kilo på en vecka!! De tog bort allt var hungerkänslor heter och jag kände mig mätt, jag försökte äta för att helt utan mat kan man ju ej gå med de gick ej. Mådde illa och de kändes som jag ätit för mycket alltså. Jag fick sluta med de för dom var så bra. Totalt gick jag ner 6 kilo med dom, höll på i 10 dagar (!!). Det räckte för mig, kicken bara. De var äckligt dyra, men ändå. Om du nu måste gå ner i vikt, haha.



Men vad jag sett utav dig så behöver du ju inte det, men vet hur de är när de sitter i huvudet. Åhåå, ja, du fattar nog vart jag vill komma.



Bara massa babbel, hoppas du förstår något utav de.

2009-11-14 @ 22:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0