Marimekko döljer det värsta som finns

I min min Marimekko-pärm döljer sig det värsta som finns, RÄKNINGAR! Jag verkligen avskyr räkningar. Jag känner hur ångesten kommer över mig av bara tanken på att betala räckningarna, alla pengar försvinner och likaså drömmen om den fina nya dyra vinterjackan man vekligen vill ha! "Nej, tyvärr inte denna gången heller, hitta något på REAN eller gå på Gina, du ska ALDRIG få någon märkesjacka lilla Anki, säger räkningarna till mig!"

Och det slår aldrig fel heller, alltid, jag menar verkligen alltid lyckas det trilla in en jävla EXTRA räkning på någon vänster...någon man helt glömt eller inte ens visste om! Så är det precis för mig nu, jag trodde verkligen att jag gjort slut med Sverige och alla som ville sno mina pengar! Men icke, Sverige vill fortfarande ha mina pengar fast jag inte ens bor där! Jag använder ju inte ens deras jäkla tjänster längre! Buhuuu, Sverige vill mig illa, bajs på Godel och ComHem, bajs på Newsec och Radiotjänst! Radiotjänst ska minsann inte få några pengar av mig, vi bor ju inte ens där längre, haha! Där fick ni, jaga någon annan! Men tyvärr så har de andra ställena tömt mitt konto än en gång och alla fina kläder som vill bo hos mig bor i stället hos någon annan, säkert någon som bor hemma och tänker haha, jävla loser som måste betala saker i Sverige!

Så här mycket har jag och Carl betalat i gemensamma räkningar hittills i år; 96.986 kr + lite till....
Och jag har betalat detta i ensamma räkningar; 1727,50  kr
Lite skillnad va? Tänk om vi hade 1727,50 som gemensamt i stället, det hade varit fina grejer det.

Ska starta en klubb, hata räkningar!!!!
(det ska inte kosta något att vara med! det bjuder jag på, och bullar också!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0