Tisdag, Knalleland

Natten till idag fick jag någon form av biverkning av vaccinet, kunde inte sova alls nästan. Svetten rann, jag var tokvarm och iskall, och hela kroppen värkte precis som när man är sjuk. Jag skulle nog gjort som Tyra, tagit en alvedon innan jag la mig, för hon sov som en ängel i natt!

Efter att jag tagit 2 alvedon och sovit en stund på morgonkvisten med Tyra var allt som bortblåst och armer väker inte ens som den gör hos vissa, Tyra verkar inte heller ha ont. Skönt det! Hon har aldig fått någon reaktion på någon vaccination.

Förutom att sova idag så har vi varit på min gamla skola/arbetsplats, Viskastrandsgymnasiet. Det var mysigt att träffa Ulla, min gamla lärare/arbetskamrat. Allt annat var ganska omysigt där. Hela medieprogrammet börjar gå åt pipsvängen...sorjligt!

Efter VS så traskade vi hem och bråkade lite innan vi åkte till knalleland. Där handlade vi skor, Tyra fick 2 par och jag ett par. Nu har hon ÄNTLIGEN skor hon kan gå i så nu kan hon ÄNTLIGEN få gå ute. Vi letade efter overall också, men vi hittade vekligen ingen som passade. Alla i str. 68 (74 är för stort i ytterkläder) har fasta fötter och det är det ingen vits i att ha när man ska ut och knalla! Blä på det! Får la köpa en asdyr på Polarn o Pyret istället. Vi handlade present till pappa spiken i knalleland också, och en vovve, Tyra hade tur, hon fick 2 vovvar idag, morfar köpte en också, en som skäller och går.

Nu måste jag sluta att skriva, min lillebror ska lägga sig och datorn står på han rum!

GodNatt!


Kommentarer
Postat av: Karin

Märta har ju den i stl 68, den rosa. Di kanske har sett den, sjukt ful men om hon behöver en så säg till.

2009-11-29 @ 18:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0