-_-

Jag kan inte göra något. Det är som jag gått in i en koma. Jag tror inte på att han har dött, jag tror ingen är död som sägs ha dött, förutom min mormor för henne har jag sett död. Alla är bara någon annastans och man hälsar inte på dem lika ofta bara. Jag har säkert varit inne på hans Facebook sida 50 ggr idag, han var ju aktiv igår...klart han inte är död! Folk behöver ju inte vara som jag som surfar varje dag, hela kvällarna. Men hans wall fylls mer och mer av RIP meddelanden så jag antar...att det stämmer ändå. Vad löjligt att jag intalar mig själv att han lever bara för att han har en jävla internett sida han var inne på igår!  Vad hände egentligen?!

Jag måste nog stänga av datorm så jag får något gjort här hemma, jag som hade lovat Carl att städa lägenheten idag och istället sitter jag fast vid datorn.



idag är det inte kul att städa!


Kommentarer
Postat av: Nikki

Hah, jag vet inte. tänkte testa om det funkar. Tror inte fläsket går bort av den, men lär ju få magmuskler! :D

2009-10-18 @ 15:33:50
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0