Carl är som en snigel

Carl kommer ju aaaldrig! Matschen var ju slut för typ 100 år sedan, ändå sitter jag är ensam och hungrig. Han kommer säker inte komma än på skitlänge och så kommer han säkert inte ha med sig någon mat heller. Jag är så skjukt hungrig! Det har jag varit hela dagen, jag hade utan problem kunnat smälla i mig 1 pizza, hamburgetallrik och en fetkebab nu.

Det är tråkigt att vänta på någon man vet ska komma men inte när, och självklart kan jag inte ringa heller för min mobil är helt tokfattig på pengar! Men inte Carls, han skickar bara onödiga sms till mig där det står Hallå?. Men jag kan inte svara, HALLÅ frågar jag honom, ring i stället och berätta om maten, tar du med dig någon eller?

Det är som sagt tråkigt att vänta. Jag tror jag går och äter ost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0