Dag 2,3 och 4 i Borås

Fredag; BVC, YES Tyra har gått upp ett halv kilo och växer somvanligt bra på längden och runt huvudet!
Jag målar alla väggar i lägenheten utan 1 och sedan avslutas dagen med liten räk och kräft frossa hos Eva på kvällen, MYSIGT och GOTT!!

Lördag; Vi (jag, Eva och Tyra) gör Knalleland. Det tar längretid än man väntar sig, plötsligt är det eftermiddag och vi äter spagetti och köttfärsås. Kvällen kommer och Tyra somnar. Jag och Eva äter popcorn och kexchoklad. Sedan somnar jag.

Söndag; Vi vaknar och somnar igen. (inte riktigt) Vaknar igen, Eva gör pizza. Oscar ska ha kalas. Det kommer massor med folk och en hund. Det öppnas paket och äts mat och marängschvis (??)! Tyra blir trött, somnar i protest mot sig själv, vaknar igen...är ännu tröttare somnar igen. 

Nu, fortfarande söndag; Jag kikar på tågtider hem, jag längtar efter Carl. En vecka är lagom för mycket. Tänker på att i morgon ska det sista med lägenheten göras. Sedan är det BOX! 

Puss!


varför gör alla så här då?!?

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0