Carl älskar batik

Torsdag redan, oså var veckan nästan slut. Nej, stopp ett tag! Det är ju fan bara onsdag.

Hos oss har tvättmaskinen gått varm nästan hela dagen, mest för att det tar liiite över 2 timmar för det jäkla programmet att gå klart! Det har tvättats kläder och gosedjur. Alltså, gosedjuren blir riktigt äckliga efter ett tag...i alla fall Tyras. Mat, dregger, snor och lite kräks...UÄÄCK! Men nu är dem rena, i alla fall de ljusa! Jag har även gjort fint batik mönster på Carls chinos, undrar hur glad han blir...han älskar ju verkligen batik...eller inte!
Fan alltså, stackars killen, ända chinosen och  jag pajjar! Kan ju bara tänka mig hur det kommer att låta när han kommer hem;

Carl: "Men va faaan Anki, vad klantig du är!!"
Jag: "aaaah, Men det är faktiskt ditt fel att byxorna var smutsiga!!"

Nej, denna kan jag faktiskt inte skylla på Carl! Jag kanske kan köpa nya byxor till honom i morgon och liksom överraska honom.

Jag: "Se älskligt! Ett paket"
Carl: "åååh, Tack! Nu kan jag slänga mina gamla förstora och slitna byxor!"
Jag: "Jaaa! Men det har jag redan gjort! hihi!"

Jag är lurig minnsan! Tyra är också lurig...på många sett!

Lurig nr;

1. Går och bär på saker...fram och tillbaka
2. Stoppar fingret i näsan och låter som en gris
3. Smakar på maten, äcklig mat läggs i en hög

Näe, vet inte om jag har så mycket mer att tillägga här. Nej, det har jag faktiskt inte!

Prutt!

 
bärabära, storahunden är liiite jobbig bara



Tyra springer i hallen


Kommentarer
Postat av: Spiken

..du är inte bra på att uppdatera..

2009-11-02 @ 02:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0