Jackan blev vår!

HA! Jag vann aktionen på Tradera, en Po.P jacka för 200 pengar är inte så farligt tycket jag, det är till och med billigt! Och nu har min älskade bebis fått en jacka jag tycker är snygg och som har många funktioner. Hoppas bara nu att den är bra och inte för stel så hon inte kan röra sig i den, som andra jacka varit vi köpt och provat hemma.

Fast tjejen jag köpte den av var jättegullig och sa att det var helt OK att lämna tillbaka den om jag inte tycket den var bra, för jag har typ mailat henne 10 ggr och frågat massor om den, YEY! Det är inte varje dag men har chans till det på Tradera.

Skit nöjd är jag i alla fall, (hittills) sedan kan man ju bara sälja vidare en till våren igen när det är aktuellt med sånna jackor igen och Tyra ändå vuxit ut den.

Nu ska jag köpa några matchande scarfsar på dockklader.se (det finns HUR många fina som helst, det är skitsvårt att välja) till den nya jackan, sedan är hösten/förvindern gjord!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0