Jag är pigg!

JA! Jag är oerhört pigg idag av någon konstid anledning. Egentligen har jag inte fått sova mer än 1,5 timma mer än igår, men det räckte visst. Sen så lovade jag mig själv att vakna med "vaken inställning" och inte slöa på soffan det första jag gör på morgonen utan göra saker, så det är ng en blandning av de båda.

Idag är Carl ledig, han är ledig hela helgen! Det ska bli så skönt att äntligen få umgås lite mer med varandra. Om cirkus 1 timma ska vi träffas inne i Oslo, han är redan där för det var visst personalmöte idag på hans lediga dag och allt.

Jag har gjort ett försök att "snygga till mig" idag. Det är svårt, speciellt när man typ bara har gamla plagg och skräpigt hår. Det får duga! Jag är verkligen sjuktdålig på att fixa frillen, det här med frisyrer är numera helt främmande för mig. Jag borde nog gå en kurs eller nåt.

Nej! nu ringde Carl och sa att de var färdiga på mötet så vi sticker in till stan och fin går i Frognerparken!

Puss!!


Kommentarer
Postat av: mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Jadu, svårt att förklara.

Jag har ingen aning om vad gatorna heter där runt om, men de ligger mittemot babyproffsen :).

(under europamöbler!).



//Kram, Mia.

2009-10-03 @ 14:08:40
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Karin

Du är snygg!

2009-10-03 @ 20:18:18
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0